Strategjia e komunikimit
Strategjia deklaron përcaktimet e Entit për vlerën strategjike të komunikimit të jashtëm, të cilat më tej do të realizohen me planet e veprimit në kuadër të fushatave apo aktiviteteve konkrete.

Strategjia e komunikimit përmban parimet kryesore të komunikimit me publikun. Ai përshkruan qëllimet dhe prioritetet e komunikimit, si dhe kanalet e komunikimit.
Grupet e synuara përshkruhen në raport me nivelin e njohurive dhe mënyrës se si i përdorin statistikat.
Përmbajtja e Strategjisë së komunikimit është në përputhje me qëllimet strategjike të ESHS-së, përkatësisht:
- Integrimi i sistemit kombëtar statistikor të Maqedonisë në ESS
- Forcimi i mjedisit institucional dhe infrastrukturës statistikore
- Krijimi i partneriteteve strategjike
- Menaxhimi i cilësisë
Dokumentin mund ta shkarkoni në linkun e mëposhtëm: Strategjia e komunikimit të ESHS-së