Procedura për lobim në Entin Shtetëror të Statistikës
Procedura e rregullimit të procedurës për lobim në Entin Shtetëror të Statistikës

Procedura për lobim
Lobimi është një aktivitet që synon të ushtrojë ndikim në proceset e përgatitjes, miratimit dhe modifikimit të:
- ligjeve, akteve nënligjore ose akteve të tjera të përgjithshme,
- politikat publike, respektivisht programet e miratuara nga organet tek të cilat lobohet.
Kontakti për qëllime lobimi është komunikim i tërthortë ose i drejtpërdrejtë me personat që lobohen, pavarësisht nga vendndodhja ku zhvillohet, mënyra dhe mjetet e komunikimit që përdoren.
Personi tek i cili lobohet në Entin Shtetëror të Statistikave është drejtori i Entit.
Personat e zgjedhur dhe të emëruar nuk mund të kryejnë lobim gjatë mandatit të tyre.
Kërkesa për të kontaktuar për qëllime lobimi është çdo kërkesë me gojë/me shkrim për një takim, kontakt telefonik ose kontakt me e-mail, drejtuar personit që lobohet në Entin Shtetëror të Statistikave.
Drejtori duhet të përcaktojë qëllimin e kontaktit të kërkuar dhe mund të kërkojë më shumë informacion rreth kontaktit të kërkuar nëse është e nevojshme. Kur drejtori konstaton se kontakti është për qëllim lobimi, ai procedon me verifikimin e personit që e kontakton dhe për këtë qëllim kërkon që personi që e kontakton të paraqesë të dhëna identifikimi si lobist ose përfaqësues i një organizate lobuese, si dhe të dhëna mbi personin që urdhëron lobimin.
Enti Shtetëror i Statistikave në faqen zyrtare www.stat.mk rregullisht do të publikojë njoftime për të gjitha takimet e mbajtura zyrtare, pavarësisht nëse takimi është për qëllime lobimi apo për qëllime tjera.